静岡 silenthill letter サイレントヒル  SH3

 【 2011.07.09(土) 】

~ Letter ~
from the lost days



良い歌詞だけど、
これの日本語歌詞がなかったので書いておきます。


「未来の私へ」
今、幸せですか?
私は綺麗になっていますか?
お父さんは元気ですよね?
相変わらずコリンと仲良くしていますか?
私は勿論、笑っていますよね?
そうだといいな… そうだといいな…

ねえ、未来の私
もし、笑顔を忘れているのなら
私は伝えたいことがあるの
思い出して欲しい
十年前のあなたは
あなたの幸せを願っていた事を
信じているから
あきらめないで

あぁ、一緒にいてあげたい
そんなに落ち込まないで
悲しい時もツイてない時も
きっと大丈夫だから
きっと分かる時がくるから
きっと分かるから

そんな事は分かっていたはずなのに、
私は見向きもしなかった
たとえどんなに苦しいことがあっても
生きている事そのものが幸せなのに
幸せにしてよ
私のために
あなたのために
お願い…

あぁ、一緒にいてあげたい
そんなに落ち込まないで
悲しい時もツイてない時も
きっと大丈夫だから
きっと分かる時がくるから
きっと分かるから
私たちは幸せになるために
生まれてきたのだから ×4

A letter to my future self
Am I still happy I degan
Have I grown up pretty?
Is daddy still a good man?
Am I still friends with Carline?
I'm sure that I'm still laughing
Aren't I    Aren't I

Hey there to my future self
if you forget how to smile
I have this to tell you
remember it once in a while
Ten years ago your past self
prayed for your happiness
Please,don't
lose hope

Oh,what a pair me and you
put here to feel joy,nothing blue
Sad times and bad times
see them through
Soon we will know if its for real
what we,both feel

Though I can,t know for sure,
how things worked out for us
No matter how hard it gets,
you have to realize
we weren,t put on this earth
to suffer and cry,
we were made for being happy
So be happy
For me
For you
Please

Oh,what a pair me and you
put here to feel joy,nothing blue
Sad times and bad times
see them through
Soon we will know if its for real
what we,both feel
We were put here on this earth
put here to feel joy ×4

Category: 動画

Theme: おすすめ音楽♪

Genre: 音楽

Comments (0) | Trackbacks (0) | トップへ戻る

Commentform


URL:




Comment:

Password:

Secret:

管理者にだけ表示を許可する

Trackbacks